Børsen Aktiespil voksede 30%

Siden 2020 har Peytz Mail været maskinen bag de mange e-mails og flows, der sendes ud i forbindelse med Børsen Aktiespil.

 

Peytz Mail var med hele vejen

Flere end 68.000 aktieglade danskere deltog i Børsen Aktiespil 2020.  Peytz hjalp med koncept og udvikling af tilmeldingslogik, puljespil og præmielogik i Børsen Aktiespil 2020.

Det er Peytz Mail, der sørger for registrering af Børsens aktiespillere i abonnementssystemet og udsendelse af de nyhedsbreve og triggermails (system- og transaktionsmails), der er en vigtig del af kundeoplevelsen og essentielle for aktiespillernes engagement.

+30 %

Flere deltagere end 2019

68K

Engagerede deltagere

Peter Larsen, Business Director, Børsen

"En meget vigtig "krog" var tilmeldingsflowet. Vi ville sikre at deltagerne blev til betalende abonnenter. Hele det flow har Peytz Mail bygget."

Skræddersyet løsning 

Tilmeldingslogikken var en af de bærende funktioner i aktiespillet. Funktionaliteten var så succesfuld, at det bliver genbrugt. Første gang ved Børsens store årlige konference for topledere, Impact 2021, hvor adgang kun var mulig for udvalgte eksklusive abonnementstyper, og senere ved Børsen Investor Meetup.

Dét fik Børsen

  • Integration til Børsen log ind
  • Integration til Børsens abonnementssystem
  • Logik til allokering af rettigheder på baggrund af abonnementsstatus ved tilmelding
  • Implementering af tilmeldingsuniverset
  • Konceptuel udvikling og implementering af puljekoncept og præmielogik, så deltagerne kan dyste mod hinanden
  • Integration til spilplatform og synkronisering af aktiespillere
  • Generel rådgivning baseret på tidligere erfaring med afvikling af aktiespil
  • Integrationer med Børsens kommercielle partnere
  • Projektledelse og udvikling - og support i forbindelse med afviklingen af aktiespillet