Skrevet af:
Cecilia Söderblom, udvikler
De fleste som kender til HubSpot, kender det som et CRM system, men HubSpot har også udviklet et CMS, så du nemt kan samle dit CRM og CMS på samme platform.
HubSpot udvikler marketing-, salgs- og service software, og er bedst kendt for deres CRM system, men HubSpot's SaaS (Software-as-a-Service) platform tilbyder en lang større vifte af muligheder for både din marketingafdeling og dine udviklere.
HubSpots CMS er et velfungerende system, der gør det nemt for content creators at oprette og administrere sider samt giver udviklere mulighed for at udvikle custom temaer og moduler, der samtidig giver en god redigerings oplevelse for content creators der skal arbejde med det.
For at give dig en kort intro til mulighederne med HubSpot som CMS, har vi listet disse 13 fordele.
13 fordele ved HubSpots CMS
- Alle kan bygge en hjemmeside
HubSpots CMS tilbyder temaer, drag’n’drop-editor og utallige udvidelser, så enhver kan bygge og administrere sin hjemmeside. Det kræver ingen kodeerfaring eller teknisk viden, at opbygge et professionelt site til sin virksomhed. - Tilgængelig når som helst, hvor som helst
Dette CMS fungerer i skyen, hvilket vil sige, at du kan tilgå backenden og din hjemmesides data hvor som helst - når som helst. Det gør det nemt for dig, altid at kunne opdatere din hjemmeside. - Utallige integrationsmuligheder
Med HubSpot API kan du integrere flere forskellige værktøjer og applikationer til dit CMS såsom Mailchimp, SurveyMonkey, Jira, LinkedIn og Salesforce. - Sikkerhed er en topprioritet
Hvert website modtager som standard et WAF (Web Application Firewall) og SSL-certifikat. Softwaren overholder GDP-lovgivningen og Data Warehouse Compliance. Derudover har HubSpot et team, der overvåger sikkerhedstrusler døgnet rundt. - Tilpas indholdet til den enkelte bruger
HubSpot CMS gør det muligt at tilpasse indhold til den enkelte bruger. - Dynamiske moduler
HubSpots database, HubDB, er en relational database, der gør det nemt og hurtigt at opdatere ændringer på tværs af hele hjemmesiden. - SEO-forslag
HubSpot kommer med forslag der skal forbedre hjemmesidens SEO ved at give anbefalinger om metatags, interne links, duplikeret indhold og meget mere. Det er også muligt at tilføje Google Search Console til dit CMS og få endnu mere målrettede anbefalinger. - Én platform til alt
En af de store fordele ved HubSpot er, at de tilbyder flere forskellige produkter inden for marketing, salg, kundeservice og drift. Dette gør det muligt, at administrere, optimere og justere hele kunderejsen på én platform. Alle produkterne arbejder sammen, så du får mest ud af dem. - Prisvindende supportteam
HubSpots supportteam har vundet priser for fremragende service. Uanset om du har et mindre problem med layoutet af en side eller et stort teknisk problem med din hjemmeside, er teamet tilgængeligt 24/7 via chat, e-mail og telefon. - Nem kommunikation med dine kunder
Med HubSpot er det ikke noget problem at integrere en live chat, Facebook Messenger eller en chatbot til din hjemmeside. - Et skalerbart CMS
Du kan nemt skalerer dit behov i takt med at din organisation vokser. Som administrator kan du tilføje flere brugere til dit CMS, give dem forskellige rettigheder og redigeringsmuligheder, og på den måde gøre samarbejdet med dine kollegaer i backenden mere gnidningsfri. - Indsaml brugbar data
Data er en vigtig faktor i enhver marketingafdeling. HubSpot hjælper dig med at indsamle de rigtige data. Ved hjælp af HubSpots rapporter kan du få et overblik over, hvordan hjemmesiden påvirker de besøgendes adfærd. Med dataen kan du forbedre din hjemmeside og dets indhold, så du får flere leads af bedre kvalitet. - Nemt for udviklere at kode skræddesyede løsninger til CMS’et
Set fra en udviklers perspektiv, er der også mange fordele ved HubSpot CMS. Som udvikler kan du kode temaer og templates i egne værktøjer. Der er en veludviklet dokumentation og et stort udvikler netværk med forumer, der kan hjælpe med specifikke udfordringer.
Vil du vide mere?
Udfyld kontaktformularen her, så kontakter vi dig, og tager en uforpligtende snak med dig om HubSpot.
Publiceret 10. november 2023