Skip to main content

Boost medlemsloyaliteten med en integreret “Min side”-løsning

Kom til morgeninspiration og bliv klogere på, hvordan personaliserede services kan hjælpe med at øge kundetilfredsheden

Morgeninspiration

Rentemestervej 56C, 2400 København NV

Til denne morgeninspiration vil vi sætte fokus på, hvordan en integreret “Min side”-løsning med personaliserede services kan hjælpe jer med at øge tilfredsheden og styrke loyaliteten hos jeres medlemmer.
 
Du vil få indblik i:
  • Hvordan "Min side"-genren har udviklet sig.
  • Hvordan I identificerer de services og informationer, der skaber mest værdi for forretningen og brugerne.
  • State-of-the-art "Software as a Service"-løsninger og kundeportaler, der kan fungere som inspirationskilder.
  • Hvilke designmæssige greb, der skal bruges til at skabe gnidningsfrie kundeoplevelser.
  • Hvordan I kan gå fremtiden i møde med prisgunstige "Customer Data Platform"- og IA-løsninger.
 
Du vil møde:
  • UX Lead Nicolai Knudsen, der har mere end 20 års erfaring med udvikling af digitale strategier og digitale løsninger til landets største medlemsorganisationer.
  • TBA: En digitalt ansvarlig fra en af landets største patientorganisationer, der netop har lanceret et nyt website med en integreret “Min side”-løsning.
 
Morgeninspirationen er specielt egnet til:
Medlemsansvarlige, digitale strateger og webmastere, der dagligt arbejder på at forbedre medlemsservices og øge loyaliteten, men andre er naturligvis også velkomne.

Tilmeld dig morgeninspirationen her

Speakers

 

Til denne morgeninspiration møder du:
Nicolai Hauge Knudsen (1)

Nicolai Knudsen

UX Lead

 

 

Praktisk
  • Vi mødes hos Peytz, Rentemestervej 56C, 2400 København NV
  • Det hele sker den 26. september 2024
  • Der er kaffe og croissanter fra 8.30.
  • Vi slutter præcis 10.45
  • Det er gratis

 

Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os derfor retten til at afvise andre.

 

Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz forbeholder sig retten til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.