Du kommer ikke udenom Google, Facebook, LinkedIn og de andre digitale mastodonter.

For 5. år i træk inviterer Peytz & Co til en gennemgang af, hvad du kan forvente dig af Google, Facebook og de andre sociale medier i det nye år.

Kom og hør, hvad der sker i 2021, så du kan  stille krav til dine SEO- og SoMe-specialister, uanset om de er eksterne eller interne.

Vi kender det alle: Der sker så meget og så hurtigt, at det kan være svært at overskue. Især hvis man ikke er dybt begravet i det i hverdagen. 

Derfor er det godt at få et bud på nogle af de udfordringer – og muligheder – vi skal være opmærksomme på i 2021.

Du møder

  • Social Media specialist Simon Kragballe Rasmussen – han både rådgiver om, underviser i brugen af og håndterer SoMe kanaler til den helt store guldmedalje
  • SEO-specialist og redaktør Bo Mikael – en garvet content-specialist, der har haft hænderne nede i SEO og Google, langt tid inden det hed SEO
Bo Mikael

Bo Mikael

: Kontaktdirektør
Simon Krabgalle Rasmussen

Simon Kragballe Rasmussen

: HubSpot- og SoMe-konsulent, Peytz & Co

Du er nok

  • Marketingansvarlig
  • Indholdsansvarlig
  • Kommunikationsansvarlig
  • SoMe-redaktør
  • Ansvarlig for at tiltrække kunder ved effektiv brug af relevant indhold

Du lærer

  • Hvad Google, Facebook og andre sociale medier lægger vægt på, når de ranker dit indhold
  • Hvad du kan gøre for at nå de rigtige målgrupper på Facebook og andre sociale medier
  • Hvordan du kan bruge SEO som et værktøj til at optimere dit indhold
  • Hvordan du sikrer dig, at Google finder dit indhold
  • Hvilke værktøjer, du kan bruge til at hjælpe dig

Du får

  • 45 minutters inspiration, så du er superklar til 2021!
  • Masser af hands on viden

Praktisk

  • Det hele foregår online torsdag den 4/2 
  • Vi begynder kl. 8.55 – og slutter præcis kl 9.45
  • Det er gratis

Vores gratis Morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os ret til at afvise andre.

Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz & Co forbeholder sig ret til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.