Digital innovation, forretningsudvikling og konceptudvikling er nøgleordene, hvis man skal beskrive Jens’ arbejdsliv i Peytz & Co.

Han kom til Peytz & Co efter 6 år som chefredaktør for dr.dk. Han er både kreativ og nysgerrig og nærer en dyb kærlighed til nye medier. Jens’ erklærede mål er: “at skabe nye og mageløse måder at gøre ting på – helst digitalt.”

Vores kunder kender Jens som uovertruffen facilitator og strateg – og han har guidet mange danske medier og organisationer gennem de svære valg til en klar strategi for det digitale område. Ud over mange danske medier og organistationer har både Metroxpress International (verdens største avis) og European Broadcasting Union haft glæde af hans hjælp til at få strategien på plads.

Jens er organisationspsykolog og har en bachelor i litteraturvidenskab. Han er tidligere reporter og studievært på det populære radioprogram Harddisken på P1, og han taler stadig i æteren – nu i en podcast om science fiction bøger for et trofast nørdepublikum.

Jens går både med hiphopbukser og slips. Samtidig.