Indsigt

Sommertid er… datatid

For de fleste er sommertid ferier, strandture, grill, kølig hvidvin eller den kolde øl – og så selvfølgelig det gode selskab. I Peytz’ optimeringsteam er sommertid lig med datatid!

5 myter om brugerinddragelse du skal glemme nu

At være agil er det nye sort, og det er en kundskab som flere og flere bryster sig ved. Det giver fleksibilitet og fremdrift med et stærkt fokus, men for at kunne brugerinddrage i agile projekter, er det vigtigt også at transformere den måde, du inddrager brugerne på.

Pas på: Google stopper dine nyhedsbreve

Det er vigtigere end nogensinde at lave gode og relevante nyhedsbreve. For nu er Google begyndt at screene de dårlige nyhedsbreve – og afmelde modtagerne.

Har du styr på GDPR?

Er du i tvivl om, hvor GDPR påvirker dine nyhedsbreve? Så er du ikke alene. Med Peytz Mail behøver du ikke frygte søvnløse nætter. Vi har styr på det allerede nu.

Er dine cookies klar til GDPR?

Peytz & Co gennemgår dine cookies og din cookie- og privatlivspolitik, så du kan være sikker på, at sitet opfylder GDPR.

Sådan laver du godt indhold

Gør som Gentofte Kommune og brug eksisterende data, når du skal finde ud af, hvilket indhold er godt, og hvad der bare ligger og samler støv.