Indsigt

Robotterne vil have dine mails

Flere og flere websites oplever irriterende robot-tilmeldinger via formularer – og det er skidt. Store mængder af mail-adresser og tilmeldinger uden et menneske bag, kan nemlig skade din evne til at få dine e-mails helt frem til indbakkerne.

Et år med GDPR: Her fejler flest

Over et år efter persondataforordningens ikrafttræden modtager datatilsynet fortsat et højt antal anmeldelser om sikkerhedsbrud. Vi beskriver de mest frekvente fejl og det typiske bødeniveau.

Derfor er online branding essentielt for din B2B salgskonvertering

Mere end 10 års erfaring med udvikling af online B2B løsninger bekræfter, at branding er helt essentielt i jagten på succes – og det af en væsentlig årsag: Mennesker er følelsesbetonede i beslutningsprocesser.

Verdens måske mest benyttede SEO værktøj stopper support af WordPress 5.1 og ældre

Når WordPress lancerer version 5.3, stopper Yoast support af version 5.1 og ældre. Nøgleordet er sikkerhed.

Sådan bliver du compliant med dit eksisterende site!

Det kan være svært at overskue, hvordan du bliver tilgængelig med dit eksisterende site. Der er måske ikke tænkt på det inden, og lige pludselig står du overfor en deadline.

Webtilgængelighed – Her er de 4 kategorier, du skal tage højde for

I jagten på fuld tilgængelighed, kan man inddele brugerne i fire kategorier, som adskiller sig efter behov og udfordring.

Efterlever du Datatilsynets krav om kryptering af dine nyhedsbreve?

Se hvilke muligheder Peytz Mail tilbyder, når du ønsker at dine nyhedsbreve leveres via en krypteret forbindelse.

Loft37 går sammen med Peytz & Co

De berømte designere er flyttet ind oppe på loftet - det gav ligesom sig selv

Webtilgængelighed: Win-win for både dig og dine brugere

Tilgængelighed kan hurtigt lyde som et etisk og moralsk valg, der primært er taget fordi det gavner andre – men det er pengene værd.

5 marketingfejl (…dine kolleger allerede har begået)

Det kræver en del at holde sig opdateret om alle de fantastiske digitale muligheder. Der kommer nye muligheder til, og målgrupperne flytter sig, og ændrer adfærd, så snart man tror, at man har fundet nøglen til succes. Undervejs i processen kommer de fleste til at begå nogle fejl.