Fagbevægelsens Hovedorganisation har med en helt ny kampagneplatform fået markant kortere vej til synlighed om deres mærkesager.

Som faglig organisation har man ofte brug for hurtigt at kunne tilkendegive sine holdninger og værdier.

Det gælder i særdeleshed for FH, Fagbevægelsens Hovedorganisation, som er en aktiv part i udvikling af det danske velfærdssamfund.

Tidligere skulle man for hvert fokusområde opfinde den dybe tallerken igen og igen. Det var FH ærligt træt af.

Derfor udviklede Peytz & Co i et tæt samarbejde med FH en kampagne-platform, hvor FH hurtigt kan oprette et nyt website fra bunden. Platformen har givet Fagbevægelsens Hovedorganisation mulighed for hurtigt at lancere i en ellers meget travl hverdag. 

Kampagnesite for fho.dk
Kampagnesite for fho.dk
To forskellige kampagnesites bygget på samme platform.

“Med Peytz’ WordPress multi-site kampagneplatform er time-to-market for FH’s mærkesager blevet kortere, billigere, sikrere og ultimativt fleksibel,” fortæller Martin Goldbach Olsen, digital redaktør, Fagbevægelsens Hovedorganisation. 

Kunden er meget tilfreds og kommer til at bruge platformen til fremtidige kampagner også, da det for dem giver mulighed for hurtig “time to market” i en travl hverdag. 

Platformen er bygget på FHO.dk’s WordPress-installation som en såkaldt multi-site installation.

  • Platformen er så fleksibel, at FH kan skabe mange forskellige universer
  • Det er bygget på samme platform, som deres hovedsite, fho.dk, hvilket gør det meget nemt at være redaktør
  • Platformen genbruger elementer på tværs af de mange kampagnesites
  • Hver gang der udvikles et nyt kampagne-element kan det bruges til andre kampagnesites

Fagbevægelsens Hovedorganisation har allerede lanceret tre forskellige kampagnesite på den samme platform:

… og de lancerer endnu flere sites i den nærmeste fremtid.

Interesseret i din egen kampagneplatform..?

Så tag en snak med Christian Hjorth, som kan vise dig alle fordelene ved hurtigt at bygge sine kampagnesites.