Cobblestone ville gerne give sine brugere en helt ny generation selvbetjeningsværktøjer. Resultatet blev en skalérbar og driftstabil selvbetjeningsløsning.

Cobblestone er gode til at holde styr på alt, der handler om fast ejendom, vedligehold, boligudlejning, boligforeninger osv osv.

Virksomheden er vokset fra at være administrator af en håndfuld ejendomme til at være en af de største spillere på den danske scene for boligadministration. I dag har Cobblestone en bred portefølje af selskaber indenfor fast ejendom.

Vi har været med hele vejen. 

Peytz & Co har leveret selvbetjening for både bestyrelse og beboere i de forskellige foreninger siden starten. 

Og i 2019 var tiden kommet til at give det hele en overhaling. 

Ud fra de mange erfaringer Cobblestone og Peytz medarbejdere har opbygget gennem de seneste 15 år, definerede vi de mange ønsker til en helt ny generation selvbetjeningsværktøjer.

Og så byggede vi det hele op fra bunden. 

De færdige løsninger giver Cobblestones brugere mulighed for at varetage mange af de daglige opgaver, bestyrelse og beboere i en andelsboligforening skal løse. Herunder dokumentvisning, beboerlister og økonomidata for de enkelte foreninger.

 

Peytz har i kraft af sit lange engagement med Cobblestone opbygget en særdeles god forståelse for de komplekse problemstillinger, der er i selvbetjeningsløsninger indenfor ejendomsbranchen. Det har betydet, at Peytz har kunnet give os en særdeles professionel sparring. De har efterfølgende leveret IT-arkitektur, udvikling og drift af vores kundevendte IT platform. Vi er meget tilfredse.

Rasmus Juul-Nyholm, Adm. direktør Cobblestone

 

Selvbetjeningen har givet Cobblestones medarbejdere mere tid til at varetage centrale opgaver, i stedet for at skulle finde dokumenter, rapporter og andet materiale fem til bestyrelsesarbejder og generalforsamlinger.