Cases

Vi udarbejder og omsætter digitale strategier og koncepter til brugervenlige løsninger
Drupal backend kodet til CRM

Drupal CRM sparer os en dags arbejde - om ugen!

En simpel CRM-løsning kodet i Drupal giver kontante besparelser for forlaget Samfundslitteratur.

FOA nyhedsbreve segmenteret kommunikation
case |

Fagbladet FOA øgede trafikken med 300%

Fagbladet FOA ønskede at udbygge det trykte magasin med elektroniske nyhedsbreve. Resultatet var overvældende!

case |

Region H indkalder patienterne via e-mail

Frem til for nylig var det en omstændelig affære, når Region Hovedstadens hospitaler skulle indkalde borgerne til undersøgelse.

Industrial Internet til Grundfos

Grundfos er frontløber på en lang række områder. Sammen udvikler vi næste generation af højteknologiske produkter.

Klare mål for e-handel

Får du anvendelig feedback fra din Google Analytics - eller sidder du bare og sumper i tallene?

case |

Design til Superfos

Det sidste nye design til 6 lande. Ikke alle ser det samme.

case |

Udbudsportalen har gjort det let at lave udbud

Ny tjeneste hjælper det offentlige Danmark til at tage svære beslutninger på enkel vis

Trond Juliussen, Stylista, Bonnier Media, Oslo, CEO, Drupal

Social shopping - i Norge og Danmark

Stylista.no er et nyskabende medie. En markedsplads med indhold fra brugere, bloggere og e-handel.

Astrid Jørgensen, Ekstra Bladet, Ekstra Bladets Nyhedsbreve, Email Marketing, EKSTRA, Betaling, Abonnement
case |

Nyhedsbreve sikrer mersalg og loyalitet

Ekstra Bladet bruger Peytz Mail til at hverve og fastholde digitale abonnementer

case |

Beo Play: Produkthistorier får de højeste klikrater

Beo Play arbejder med Elektronisk nyhedsbrev, elektronisk blog og et printmagasin.

case |

40% stigning til DR

Målet var flere deltagere. DR fik et sprudlende musik community i wordpress oven i hatten.

Vellykket forretningsmodel for magasiner

Vi skar en forretningsmodel til magasinet "Gør Det Selv." Og nu betaler brugerne.

case |

TV2 Zulu

Målet var et ultra-felksibelt site. Løsningen er aldrig set før.

Hjerteforeningen.dk er skiftet til WordPress som CMS-system med hjælp fra Peytz & Co. Processen har været kompleks, men med rolig hånd har den været kompetent projektledet igennem udfordringerne af Mads Bjørn Eriksen, der sammen med sine dygtige medarbejdere i afdelingen – her specielt udvikler Patrick Holberg Hesselberg – har levet op til såvel budget såvel som deadline. Det glæder vi os over, og vi fra Hjerteforeningen ser frem til et godt samarbejde fremover.
Mads Louis Orry, Webredaktør, Webredaktør. Hjerteforeningen