Skip to main content

Lanceringen af Volvo XC90 Recharge

En Volvo-lancering – fra koncept til færdig produktion

re-1

Da Volvo Cars lancerede deres Volvo XC90 Recharge, markerede det en modig ny retning. Volvo er synonymt med moderne luksus og brandet udvikler sig stadig. Med den nyeste kampagne for Volvo indfanger vi netop denne udvikling i al dens progressive skønhed.

re2

XC90 Recharge

XC90 Recharge er skabt til her og nu. I stedet for at fokusere på, hvor mange elbiler der bliver solgt, vendte vi perspektivet og satte fokus på, hvor mange elektriske køreture vi kan muliggøre.

 

Filosofien var simpel: Hvis flere vælger at køre på el størstedelen af tiden, kan vi skabe en reel forskel. XC90 Recharge kombinerer det bedste fra begge verdener – emissionsfri elektrisk kørsel til hverdagsbrug og hybridteknologi til længere ture, hvor opladning måske ikke altid er en mulighed.

 

Gennem film, print og sociale medier er XC90 Recharge vores første 360°-kampagne for Volvo – fra koncept til færdig produktion.

re1