Cases

TV 2's nyhedsbreve er 100 % automatiske

E-mail nyhedsbreve fra medier. TV2 nyhedsbrev.
TV-mediet anses som den stærkeste mediekanal af alle. Alligevel har TV 2 massivt udbytte af sine fuldautomatiske nyhedsbreve.

TV 2 var tidligt på banen med sine nyhedsbreve, som de bruger effektivt til at få besøgende ind på deres website. I dag har stationen således flere end 100.000 daglige modtagere af deres nyhedsbreve.

Automatisk indhold

TV 2 har valgt en løsning, hvor nyhedsbrevet bliver produceret automatisk ud fra indholdet på tv2.dk. Det er en effektiv måde at skabe mere trafik på sitet, uden at journalister og andet godtfolk skal bruge tid på at producere nyhedsbrevene. De har jo allerede skrevet nyhederne på websitet.

Tydelig afsender

Med PEYTZ Nyhedsbreve har TV 2 fået nyhedsbreve med samme look and feel som tv2.dk. Derfor er brugeren ikke i tvivl om, hvem der er afsender af nyhedsbrevet og brugeren kan nemt klikke sig videre fra nyhedsbrevet ind på netop den historie på tv2.dk, som hun er interesseret i.

TV 2 har flere end 10 forskellige nyhedsbreve. For at gøre det nemt for brugeren at orientere sig om, hvilke nyhedsbreve hun er tilmeldt, er der indsat en tilmeldingsstatus i selve nyhedsbrevet, der viser hvilke nyhedsbreve brugeren er tilmeldt. Brugeren kan så både tilmelde og afmelde alle øvrige mails fra et og samme nyhedsbrev.

Hvor mange åbner?

TV 2 har - som vores andre nyhedsbrevskunder - adgang til at se præcist hvor mange, der har åbnet et givent nyhedsbrev, hvor mange der har klikket på en given artikel og meget andet (læs mere om features i PEYTZ nyhedsbreve her)

Interesseret? Vi giver dig gerne et par timers sparring med et erfarent hold fra Peytz & Co. Ring til Anders Fonager Skibild, mobil 2680 2907.