Blog

5 konkrete metoder til at forstå dine brugere – København 25. april

Lars Noe fortæller om bruger på morgeninspiration i april
Forstår du dine brugeres/ borgeres/ kunders behov til fulde?
lls billede
kategorier Morgeninspiration

Behov, behov og behov. Sådan lyder de tre vigtigste grundpiller for et kundeorienteret projekt. Digitalt eller ej.

Hvis ikke du forstår dine brugeres/ borgeres/ kunders behov – så kan du heller ikke opfylde dem. 

Første del af denne morgeninspiration handler om 5 nemme metoder til at forstå dine kunder. Forstå hvad der generer dem, hvad de tænder på, hvad de ønsker. Kort sagt: komme ind under huden på dem.   

Anden del handler om hvordan du kombinerer de kolde tal fra måleværktøjer (som Google Analytics, Prism og Piwik) med kvalitative data fra research i marken. Jo, de to kan godt kombineres!  

Tredje del handler så om, hvordan pokker du så giver dem, hvad de vil have. Vi viser dig metoder og principper for effektiv innovation under overskriften: “Sådan finder du ud af, hvad du skal tilbyde dem”.

Du møder

  • Seniorrådgiver Lars Noe – som de seneste 10 år har hjulpet virksomheder med at forstå deres kunder

Du er nok 

  • Projektleder
  • Ansvarlig for kommunikation
  • Salgsansvarlig
  • Eller på anden måde interesseret

Du får

  • Klare metoder til at udvikle bedre services og produkter – lige til at gå hjem og dele med kollegerne.
  • Et par hyggelige og lærerige formiddagstimer – med indbygget mulighed for at udvide dit netværk.

Praktisk

  • Det hele sker den 25. april hos Peytz & Co, Rentemestervej 56C, 2400 Kbh NV
  • Vi begynder kl 8.30  og slutter præcis kl 10.45
  • Det er gratis 

Begrænset plads

  • Max 45 deltagere. Meld dig til med det samme.

Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os ret til at afvise andre. 

Vil du vide mere?

Copenhagen
lns billede
Senior Konsulent
+45 7220 0101 (Arbejde)
+45 5190 2599 (Mobil)

Kategorier