Skal du lave en big bang relancering? Eller skal du kun relancere småting?  Og hvordan lægger du en sund projektplan både internt og eksternt? 

Denne morgen deler vi ud af vores erfaring med relancering og retænkning af digitale løsninger. Vi gennemgår nogle af de værktøjer og overvejelser, vi altid inddrager, når vi starter sådan en proces. 

Samtidig får du gode råd både til dine must win battles, og til hvordan du identificerer det indhold, der ikke understøtter din din nye hjemmeside og dermed din forretning.

Du møder

  • Innovationsdirektør, Jens Poder, der har arbejdet med digital konceptudvikling, forretningsudvikling og websites de sidste 20 år. Han er god til at forklare, inddrage og fokusere. Derfor er han en foretrukken samarbejdspartner når vores kunder skal have sparring om værdiskabelse, 
  • CEO, Laust Jørgensen, som har en meget bred erfaring med eksekvering af projekter. Han har et unikt indblik i udførelsen både de tekniske aspekter, orkestreringen, projektledelsen og stakeholder management. Laust vil dele ud af de do’s and don’ts han har samlet sammen gennem arbejdet med vores kunder.

Du er nok

  • Marketingchef
  • Kommunikationschef
  • Ansvarlig for digitale udviklingsprojekter

Du lærer

  • Hvad de nyeste trends inden for opbygningen af websites er
  • Hvordan du kan få mest ud af din CMS-platform
  • Hvilke processer og forudsætninger, der skal til for at få succes med det

Du får

  • Én times inspiration
  • Præsentationen tilsendt efterfølgende sammen med et optaget link til konferencen

Praktisk

  • Det hele sker online torsdag den 29. oktober 2020
  • Når du har tilmeldt dig, sender vi et link til videokonferencen  
  • Vi begynder kl. 9.00 – og slutter præcis kl 10.00
  • Det er gratis

Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os ret til at afvise andre.