Det bliver sværere og sværere at opnå succes på Facebook, Instagram, LinkedIn – men det er der råd for.
Du får denne morgen en række simple teknikker, der forkorter vejen til succes på de sociale medier.

Kom og vær med, når vi nørder sociale medier med fokus på målgrupper og måling – og ikke mindst forretning. 

Det er ikke let at ramme den helt rigtige målgruppe på de sociale medier. Men med den rigtige research kan du ramme spot on og stadig opnå imponerende resultater.

Og det er bestemt ikke ligegyldigt, hvad du måler på – det afhænger i høj grad af, hvad du gerne vil opnå, og hvilke kanaler du gør brug af. 

Til denne morgeninspiration giver vi dig indblik i, hvordan du finder dine vigtigste målgrupper og vælger de rigtige mål og målepunkter, så du faktisk kan se om du er en succes. 

Vi giver dig indsigt i en række værktøjer, du kan bruge til at få overblik over din egen performance og ikke mindst sammenligne dig kvantitativt og kvalitativt med dine konkurrenter – eller andre, du gerne vil inspireres af. Du får viden om, hvordan du kan bruge sociale medier til at understøtte dine forretningsmål og bidrage med endnu mere værdi. 

Du møder

  • Social Media specialist, Simon Kragballe Rasmussen, der hjælper vores kunder med at lægge skarpe SoMe-strategier samt at udvikle og optimere vores kunders SoMe-indsatser

Du er nok

  • Marketingdirektør
  • Digital direktør
  • Kommunikationsdirektør
  • På anden måde ansvarlig for digitale marketing og kommunikation

Du lærer

  • Hvordan man definerer og identificerer sine målgrupper
  • Hvorfor tracking af værdi på sociale medier er vigtigt og hvordan det kan give dig større budgetter
  • Hvordan du vælger de rigtige mål og målepunkter
  • Hvordan du kan sammenligne dig med og lære af dine konkurrenter
  • Hvilke værktøjer du skal bruge for at måle din indsats

Praktisk

  • Det hele sker online torsdag d. 24/9
  • Vi starter kl. 9 og slutter præcis kl 9.45
  • Det er gratis

Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os retten til at afvise andre.

Billeder

Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz & Co forbeholder sig retten til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.