Slut med langtrukne udviklingsprojekter. Eksplorativ kundeforståelse og prototyper er vejen til succes.

Vi skal udvikle vores digitale kontaktflade og vi skal tættere på kunderne. Det har aldrig været vigtigere.

Hvis vi ikke er hurtige på aftrækkeren og rammer med den største impact, dukker nye konkurrenter op og gør det bedre.

Men desværre ryster mange danske virksomheder på hånden, når der skal laves innovative løsninger.

Det skal du undgå.

Lær hvordan du kan udvikle din forretning med eksplorativ kundeforståelse og hurtige prototyper.

Kom med, når vi deler vores erfaringer fra arbejdet med Design Sprint. Lær af de udfordringer, vi er stødt på – og de løsninger, der virkede.

Du møder

  • Partner og Innovationsdirektør, Jens Poder 
  • Kreativ direktør, Rasmus Michelsen

Du er nok

  • Digital direktør
  • Marketingdirektør
  • Kommunikationsdirektør
  • Ansvarlig for digitale udviklingsprojekter

Du lærer

  • Hvad Google Design Sprint går ud på
  • Hvad du kan få ud af at gennemføre et Design Sprint
  • De rette forudsætninger for at få succes med Google Design Sprint

Du får

  • Halvanden times inspiration
  • En nem måde at netværke med andre med samme udfordringer og interesser – over god kaffe og croissanter

Praktisk

  • Det hele sker hos Peytz & Co, torsdag den 11. juni, Rentemestervej 56c, 2400 København NV
  • Vi begynder kl. 8.30 – og slutter præcis kl 10.45
  • Det er gratis

Der er begrænset plads – meld dig til med det samme

Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os ret til at afvise andre.

Billeder

Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz & Co forbeholder sig ret til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.