Store, komplekse sites med rigtig mange sider kan være et mareridt for brugere at finde rundt i. Indholdsarkitektur er ikke en nem sag at få succes med, men det er vigtigt at prioritere højt. Og endnu vigtigere er det, at inddrage virkelige brugere undervejs.

Hos Peytz & Co har vi fundet frem til tre nye værktøjer, som gør det meget nemmere, end du tror at inddrage jeres brugere. Med værktøjerne strukturerer vi komplekse sites’ indhold med brugerinddragelse. Og ikke bare en lille smule brugerinddragelse, men rigtig meget – og rigtig effektiv – brugerinddragelse! Vi inddrager uden problemer flere hundrede brugere, i en agil process, når vi designer de største og mest komplekse sites.

Til denne morgeninspiration fortæller vi om forskellige typer taksonomier og deler erfaringer med vores værktøjer, og hvordan du kan gøre processen agil og effektiv.

Dertil får du et unikt indblik i, hvordan vi uden problemer inddrog flere hundrede brugere, da vi for Erhvervsstyrelsen testede og udviklede taksonomien på Virk.dk, et enormt og yderst komplekst site, som indeholder flere end 1600 forskellige sider.

Du møder

  • Partner og Innovationsdirektør Jens Poder – uovertruffen facilitator og strateg inden for konceptudvikling og kreative processer
  • UX research manager og projektleder Kristina Bonde Kristoffersen – ekspert i brugerinddragelse og effektiv ledelse af komplekse UX-projekter

Du er nok

  • Marketingdirektør
  • Kommunikationsdirektør
  • Ansvarlig for digitale udviklingsprojekter
  • UX designer

Du lærer

  • Hvad en taksonomi er for noget
  • Hvilke værktøjer vi bruger
  • Hvordan en taksonomi kan udvikles i en agil process
  • Hvordan du omsætter dine indsigter til brugbare løsninger

Du får

  • Halvanden times inspiration
  • En nem måde at netværke med ligemænd – over god kaffe og croissanter

Praktisk

  • Det hele sker hos Peytz & Co torsdag den 6. juni, Rentemestervej 56C, 2400 Kbh NV
  • Vi begynder kl. 8.30 – og slutter præcis kl 10.45
  • Det er gratis

Der er begrænset plads – meld dig til med det samme

Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os ret til at afvise andre.

Billeder

Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz & Co forbeholder sig ret til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.