Det er slut med langtrukne udviklingsprojekter. Eksplorativ kundeforståelse og prototyper er vejen til succes. Vi deler vores erfaringer, hvor vi er stødt på udfordringer og har fundet løsninger.

At kunne have kunderne helt tæt på og udvikle sin digitale kontaktflade er vigtigere end nogensinde i konkurrencen om kundernes gunst.

Men hvis man ikke er hurtig på aftrækkeren, og rammer der hvor det giver impact, så står der nye konkurrenter på spring. Og desværre ryster mange danske virksomheder på hånden, når der skal laves innovative løsninger.

Til denne morgeninspiration fortæller vi, hvordan man driver forretningsudvikling med eksplorativ kundeforståelse og prototyper. Vi deler vores erfaringer, hvor vi er stødt på udfordringer og har fundet løsninger.

Du møder

  • Partner og Innovationsdirektør, Jens Poder 
  • Kreativ direktør, Rasmus Michelsen

Du er nok

  • Digital direktør
  • Marketingdirektør
  • Kommunikationsdirektør
  • Ansvarlig for digitale udviklingsprojekter

Du lærer

  • Hvad Google Design Sprint går ud på
  • Hvad du kan få ud af at gennemføre et Design Sprint
  • De rette forudsætninger for at få succes med Google Design Sprint

Du får

  • Halvanden times inspiration
  • En nem måde at netværke med andre med samme udfordringer og interesser – over god kaffe og croissanter

Praktisk

  • Det hele sker på Lille sal, Teatret Svalegangen, torsdag den 9. juni, Rosenkrantzgade 21, 8000 Aarhus
  • Vi begynder kl. 8.30 – og slutter præcis kl 10.45
  • Det er gratis

Der er begrænset plads – meld dig til med det samme

Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os ret til at afvise andre.

Billeder

Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz & Co forbeholder sig ret til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.