E-mails er - stadig - en af de meste effektive metoder til at skabe opmærksomhed og dermed sikre den gode trafik. Men det er ikke længere nok bare at skrive et godt nyhedsbrev, sende det og så håbe på det bedste.

Hemmeligheden bag din succes er omhyggelig planlægning tilsat et drys datadisciplin. Det er faktisk ikke så svært, det skal bare gøres.

På denne morgeninspiration taler vi om mails på den lidt større klinge. Vi kigger både på platformen, tekniske konfigurationer, de mest effektive metoder til at fange dine brugere og selvfølgelig også på de gode tekster. 

Vi gennemgår også eksempler på segmentering af modtagere og på automatiseret indholdsproduktion og automatiserede nyhedsbreve.

Du går herfra med en række helt lavpraktiske fif og gode råd, og går hjem med ny unik viden om, hvordan du får langt mere værdi ud af dine nyhedsbreve.

Du møder

  • Mail-ekspert og leder af Peytz Mail: Rasmus Geckler
  • Redaktør og leder af Peytz Optimering: Bo Mikael

Du er nok

  • Chief Commercial Officer (CCO)
  • Marketingdirektør (CMO)
  • Digital ansvarlig
  • Kommunikationsansvarlig eller chef
  • Product owner/manager
  • Ansvarlig for virksomhedens nyhedsbreve
  • På anden måde beslutningstager for digitale og forretningsmæssige udviklingsprojekter

Du får

  • Inspiration til at øge værdien af dine nyhedsbreve
  • Gode råd til at segmentere og automatisere dine e-mails
  • Konkrete kundecases

Praktisk

Det hele sker online d. 22. oktober. Vi begynder kl. 9 og slutter 9:45. Og så er det som altid gratis!

Vores gratis morgeninspirationer er fortrinsvis for nye og eksisterende kunder. Vi forbeholder os ret til at afvise andre.

Billeder

Der kan lejlighedsvis blive taget billeder ved arrangementet. Billederne vil som udgangspunkt være stemningsbilleder og ikke personfokuserede billeder. Peytz & Co forbeholder sig ret til at bruge billederne til markedsføring af egne produkter og ydelser.