Produkter

OBTI - Online Bruger Tilfredsheds Indeks

Ved du, hvor tilfredse dine brugere er med dit site? Ved du, hvad du skal forbedre for at opnå en højere tilfredshed og loyalitet blandt dine brugere?
produkt|

Vil du vide mere?

Copenhagen
css billede
Partner
+45 7220 0101 (Arbejde)
+45 2222 9042 (Mobil)

OBTI måler både brugertilfredsheden og brugerloyaliteten - og identificerer de faktorer, der har betydning for tilfredsheden og loyaliteten.

Modellen kan blandt andet:

  • Måle hvordan dit site performer
  • Identificere de faktorer, som for eksempel design, brugervenlighed og indhold, der har den største effekt på brugertilfredsheden og –loyaliteten
  • Give dig handlingsorienteret viden, som gør, at du kan tage de rigtige beslutninger om forbedringer på dit site
  • Benchmarke dine resultater op mod andre sites

Sammenlign dig med dine konkurrenter

OBTI er en standardiseret målemetode, der gør det muligt at sammenligne din performance med andre websites. Du får med andre ord indblik i, hvordan dit site performer i forhold til andre.

For at få adgang til andres resultater, skal du lægge dine egne i puljen. Resultaterne vises som et samlet gennemsnit for branchen, og er derfor ikke direkte tilgængelige for andre.

Peytz & Co har udviklet modellen på baggrund af internetbrugernes meninger om brugertilfredshed og best practice på området.

I dag gennemfører vi OBTI for blandt andre: tv2.dk, dr.dk, jp.dk, politiken.dk, berlingske.dk og kristeligt-dagblad.dk

Pris: fra DKK 30.000,- 
 

[i can call you]

Ta' fat i mig!

css billede
Partner
Tlf:72200101

Skal jeg kontakte dig?